Selecteer een pagina

Het is voor bedrijven en merken belangrijk hun unieke identiteit op de werkvloer te weerspiegelen. De ambitie is herkenbaarheid, maar ook dat de collega’s het een prettige werkomgeving vinden.

“Hier is het logo en de huisstijl, pas maar toe op het interieur”, is net iets te kort door de bocht. Natuurlijk is het logo een belangrijk onderdeel in de kantooromgeving, maar nog belangrijker is dat het DNA van het bedrijf weerspiegeld wordt. Deze kernwaarden zijn de basis voor het logo én het interieur.

Als jij een rood logo hebt, hoeft je kantoor niet rood te worden. Praktische en mooie oplossingen om aan je identiteit te bouwen zijn sfeervisuals. Ze vergroten de ruimte en door de juiste beelden, laat je alsnog zien waar jouw bedrijf voor staat. De sfeerbeelden kunnen multifunctioneel ingezet worden door het gebruik van akoestische panelen.

LBS verzorgt naast de wandvisuals, ook de identiteit en herkenbaarheid met bewegwijzering, gevelreclame en wagenpark. Zoals bij het project Van Domburg Partners