Peugeot - Motion & Emotion
Merkbeleving en emotie in de Peugeot showrooms
Motion & Emotion is de slogan van Peugeot. Beweging en Emotie. Op het moment dat de bouwtekening gemaakt wordt, is LBS al van de partij. We zijn bij het project betrokken als adviseur voor de correcte invulling van de huisstijl aan buiten- en binnenzijde van showroom. Intensief overleg met de architect, bouwmanager, dealer en betrokkenen volgt om een succesvol concept neer te zetten.
Het Blue Box concept wordt vervolgens door LBS geproduceerd en geïmplementeerd. Tijdens de daadwerkelijke montage komt een breed scala aan expertises voorbij. Sfeervisuals, signings, displays, routing, interieur- en huisstijlelementen en worden deze in en om de showroom geïnstalleerd conform een vooropgesteld plan.
LBS is partner van Peugeot Nederland voor advies, produktie, montage en voorraadbeheer van de Peugeot showrooms. In het daglicht van Motion & Emotion ligt de focus continu op verbeteringen en besparingen. Procesverbetering en kwaliteitverhoging is een vereiste. Een bijkomend voordeel voor de dealer en importeur; de showroomaankleding wordt volledig overgelaten aan LBS, waardoor men zich kan richten op de kernactiviteiten.
De Vraag
Peugeot gaat al meer dan 200 jaar uitdagingen aan er wordt continu vooruit gekeken door te werken aan innovatieve ideeën. Om het merk voor verdere veranderingen en uitdagingen te ondersteunen, begon men recent aan een nieuwe fase.
Het Doel
Het unieke karakter van PEUGEOT vinden we terug in twee kernkwaliteiten:
- De technologische kwaliteit
- De passie voor hoogwaardig design.
De Oplossing
Door technische kwaliteit met passie voor design steeds weer op een nieuwe manier te combineren, ontstaat het unieke MOTION & EMOTION gevoel in de showrooms van Peugeot. Door gebruik te maken van sfeerbeelden, zorgvuldig ingerichte kantoren en heldere siging bij entree, is het BLUEBOX concept succesvol in vele vestigingen van Peugeot gerealiseerd.
LBS media werkt onder andere voor: