Landelijke restyling en update
Ontdek het nieuwe Peugeot
“Motion & Emotion” is de slogan van Peugeot. “Beweging en Gevoel”. Maar hoe geef je dat weer in de architectuur en merchandise bij de showrooms? Vooral als er in een hoog tempo alle vestigingen in Nederland aangepast worden. Antwoord: door het Blue Box concept consequent door te voeren en aandacht voor de Peugeot merkbeleving.
Op het moment dat het plan gemaakt gaat worden, is LBS al van de partij. Want LBS is, als partner van PSA, betrokken als adviseur voor de correcte invulling en uitvoering van de huisstijl aan buiten- en binnenzijde van showroom. Om dit succesvol te laten verlopen is een nauwe samenwerking met importeur, architecten, bouwmanagers, dealers en verdere betrokkenen noodzakelijk zodat het Blue Box concept krachtig neergezet wordt.
De aankleding van de showrooms en terreinen wordt ook door LBS geproduceerd en geïmplementeerd. Tijdens de daadwerkelijke montage komt een breed scala aan expertises voorbij. Zoals sfeervisuals, signings, prijsdisplays, routing, beletteringen, interieur- en exterieur huisstijlelementen worden in en om de showroom geïnstalleerd conform een vooropgesteld plan.
LBS is als partner van Peugeot Nederland voor advies, produktie, montage en voorraadbeheer van de diverse Peugeot huisstijlelelementen verantwoordelijk voor de updating door geheel Nederland. In het daglicht van “Motion & Emotion” ligt de focus continu op verbeteringen en besparingen. Procesverbetering en kwaliteitverhoging is een vereiste.
De Vraag
Het Blue Box concept landelijk organiseren, produceren en monteren.
Het Doel
Alle vestigingen updaten naar de Peugeot merkbeleving.
De Oplossing
De frisse en moderne uitstraling van de showrooms benadrukt het Peugeot “Motion & Emotion”